Smluvní podmínky

  

Objednané zboží Vám bude zasláno do 7 dní od potvrzení objednávky. Pokud by se vyskytly nějaké problémy při vyřizování objednávky, bude zákazník co nejdříve informován. Do 24 hodin od objednání má zákazník možnost objednávku stornovat. Po této lhůtě budou v případě nevyzvednutí zásilky veškeré náklady vymáhány na zákazníkovi.

Pro přepravu objednaného zboží využíváme služby České pošty „Zásilka na dobírku“. Takto zaslané zboží bude doručeno na Vaši adresu během 2-3 dnů po odeslání zboží z našeho skladu. Nebudete-li na Vaší adrese zastiženi pracovníkem České pošty, zanechá Vám pracovník ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Po tuto dobu si ji budete moci buďto osobně vyzvednout nebo si s poštou domluvit jiný termín doručení. Poštovné a balné po ČR při balíku o hmotnosti do 10kg je 120 Kč, od 10 do 15kg 150 Kč a při hmostnosti nad 20Kg 250 Kč. U objednávek nad 10.000 Kč je dopravné a balné ZDARMA.

Zboží je rovněž možné si vyzvednout osobně po telefonické dohodě v pracovní době. Při volbě Osobního odběru zákazníky informujeme o možnosti vyzvednutí připraveného zboží.

Všechny ceny jsou s DPH. Naše společnost je plátcem DPH. Změna cen a technických parametrů vyhrazena.



Na nabízené zboží je poskytnuta záruka 6 měsíců. Vztahuje se i na poškození dopravou, či vadné bloky HDD. Ze záruky je vyjmuto pouze spotřební zboží (baterie, tonery, cartridge), či mechanické poškození uživatelem. Veškeré zboží bylo vyrobeno před 1. lednem 2003.

V případě reklamace zboží kontaktujte pracovníky internetového obchodu PCBAZAR.cz. Nejlépe e-mailem obchod@pcbazar.cz nebo telefonicky na 274 784 005.

Reklamace zboží v záruční době: Pro úspěšné vyřízení reklamačního řízení je zákazník povinen zaslat (nebo donést) zboží na adresu dodavatele spolu s daňovým dokladem obdrženým spolu se zbožím (upozornění: zboží musí být posláno jako obyčejný balík, nikoliv na dobírku). V případě uznání reklamace bude zákazníkovi obratem bezplatně zasláno nové bezvadné zboží, popřípadě po dohodě budou vráceny peníze.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

  • zboží bylo poškozeno nesprávnou manipulací nebo uložením
  • zboží bylo používáno k jiným účelům, než je určeno

Oprávněnost reklamace určuje prodávající. Na vyřízení reklamace je zákonná lhůta 30 dní.

Zákazník se rovněž může rozhodnout odstoupit od smlouvy (obchodu). V tomto případě mu dle obchodního zákoníku budou vráceny peníze ihned, ale budou odečteny náklady na přípravu zboží (které se pohybují mezi 450-900 Kč bez DPH), poštovné a balné (120 Kč).



www.aseea.cz , www.auto-mobil.cz